top of page
L'Alba li piace à dì chì a tradizione musicale corsa ùn hè micca fissa, ma à u cuntrariu, in evuluzione, in muvimentu. A musica di L'Alba, intemporale è aperta à u mondu, piglia una orientazione sempre più mediterranea in u so novu dischettu À PRINCIPIU. L'Alba dà torna à u so travagliu un postu di primura in u paisaghju musicale corsu ; pur mantenendu l'eredità di e voci polifoniche, u gruppu incorpore avà novi influenze cù una paleta di soni pigliati in prestito da e culture di e regioni di u mondu cum'è l'Africa di u Nordu, l'Italia, a Grecia, u Portugallu... L'approcciu criativu d'Alba hè guidatu da a so vulintà d'accumpagnà. i so canti cù arrangiamenti originali cù sfumature mediterranee, pur mantenendu fede à a tradizione culturale ancestrale.

Dafné Kritharas, una voce incantevule.

 


Cantante brillanti è magnetica, Dafné Kritharas sprime à traversu u so repertoriu u forte attache chì a lega à ciò ch'ella chjama "i so origini, i so radichi". 
A so voce, impressiunanti, scorri da una fonte pura. Forte è chjaru, ampiu è supple, vibra in l'acuti, risona in i bassi. Dafné Kritharas l'utilisa com'è strumentu per creà soni virtuosi. (...) In Varka, a so voce incantevule sveglia una memoria pupulare. Ùn si limita micca à interpretà stu repertoriu, ma li dà un soffiu mudernu, pigliandu in prestito u jazz o l’electro, inturniatu da musicisti di punta. Inseme custruiscenu un sonu riccu, sottile è putente.

bottom of page